Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"Mencl, WE"'
Autor:
Preston, JL, Molfese, PJ, Frost, SJ, Mencl, WE, Fulbright, RK, Hoeft, F, Landi, N, Shankweiler, D, Pugh, KR
Publikováno v:
Psychological science, vol 27, iss 1
Preston, JL; Molfese, PJ; Frost, SJ; Mencl, WE; Fulbright, RK; Hoeft, F; et al.(2016). Print-Speech Convergence Predicts Future Reading Outcomes in Early Readers. PSYCHOLOGICAL SCIENCE, 27(1), 75-84. doi: 10.1177/0956797615611921. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9856f64j
Preston, JL; Molfese, PJ; Frost, SJ; Mencl, WE; Fulbright, RK; Hoeft, F; et al.(2016). Print-Speech Convergence Predicts Future Reading Outcomes in Early Readers. PSYCHOLOGICAL SCIENCE, 27(1), 75-84. doi: 10.1177/0956797615611921. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9856f64j
Becoming a skilled reader requires building a functional neurocircuitry for printed-language processing that integrates with spoken-language-processing networks. In this longitudinal study, functional MRI (fMRI) was used to examine convergent activat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::27b4997de17cfd13f7eb254979fc8f7c
https://escholarship.org/uc/item/9856f64j
https://escholarship.org/uc/item/9856f64j
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.