Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Menacho, Inmaculada"'
Publikováno v:
In Heliyon 15 May 2024 10(9)
Autor:
Aragón, Estívaliz, Canto-López, M. Carmen, Aguilar, Manuel, Menacho, Inmaculada, Navarro, José I.
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica (English ed.) January-June 2023 28(1):44-50
Autor:
Aragón, Estívaliz, Canto-López, M. Carmen, Aguilar, Manuel, Menacho, Inmaculada, Navarro, José I.
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica January-June 2023 28(1):44-50
Autor:
Menacho, Inmaculada, Aragón, Estívaliz, Arrigoni, Flavia, Mera, Carlos, Carmen Canto, M., Navarro, Jose I.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Navarro, JoséI.1 (AUTHOR) jose.navarro@uca.es, Menacho, Inmaculada1 (AUTHOR), Alcalde, Concepción1 (AUTHOR), Marchena, Esperanza1 (AUTHOR), Ruiz, Gonzalo1 (AUTHOR), Aguilar, Manuel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Gerontology. Jun2009, Vol. 35 Issue 6, p523-540. 18p. 3 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Psicología, Volume: 42, Issue: 2, Pages: 193-202, Published: MAY 2010
Los estilos cognitivos son definidos como estrategias habituales y estables que determinan los modos de percibir, recordar, pensar y solucionar problemas. El estilo cognitivo reflexividad-impulsividad hace referencia a la preferencia mostrada por las
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::0e5ec806954e18f51cf4755b5e577687
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-05342010000200003&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-05342010000200003&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
Psychology, Society & Education; 2017, Vol. 9 Issue 1, p71-87, 17p