Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Mena, Ana Lúcia"'
Autor:
Garrison, Helen, Agostinho, Marta, Alvarez, Laura, Bekaert, Sofie, Bengtsson, Luiza, Broglio, Elisabetta, Couso, Digna, Araújo Gomes, Raquel, Ingram, Zoe, Martinez, Emma, Mena, Ana Lúcia, Nickel, Dörthe, Norman, Michael, Pinheiro, Inês, Solís‐Mateos, Marta, Bertero, Michela G
Publikováno v:
EMBO Reports
Open Science calls for transparent science and involvement of various stakeholders. Here are examples of and advice for meaningful stakeholder engagement.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
UIDB/05021/2020 UIDP/05021/2020 Engaging communities at risk of social exclusion poses a big challenge for science communicators. We schematize a framework for projects using science & art to promote social inclusion, composed of 3 phases — design,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bd984e03fdd25ae70a3f9df025c61742
https://hdl.handle.net/10362/118326
https://hdl.handle.net/10362/118326
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caré, Rita de Sousa
A utilização de videojogos em dispositivos móveis para transmissão de conhecimentos técnico-científicos, assim como para a promoção de diálogos sobre inúmeros temas, em ambiente de ensino escolar, estão na ordem do dia. Há dados revelador
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1437::ca0bd2507d83eb276a48373a4aee1d3b
https://hdl.handle.net/10362/19882
https://hdl.handle.net/10362/19882
Publikováno v:
CIÊNCIAVITAE
Social inclusion in science is a complex issue. During the past decades, research centres, science centres, museums and other institutions invested in science communication aiming to promote cultural activities to diverse audiences. Despite this inve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1f9bfa3b54dbc36128ff05b15bdb4e45
http://hdl.handle.net/10362/79656
http://hdl.handle.net/10362/79656