Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Melo Pfeifer, Silvia"'
Publikováno v:
Educazione Linguistica Language Education, Vol 8, Iss 1, Pp - (2019)
Following our previous studies in the field of student teachers’ representations about the four pluralistic approaches, we shall focus, in this contribution, on this target audience’s representations about one particular approach: intercomprehens
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f944d937064d4ec3b7391169dbbe6f4b
Autor:
Melo Pfeifer, Silvia Maria
Publikováno v:
Educazione Linguistica Language Education, Vol 8, Iss 3, Pp - (2019)
Teachers’ representations are of paramount importance to understand their situated professional action. Following a discussion of the concept of “representation” and its importance in foreign language education, a revision of the use of visual
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4e151d83da740baa202f84114d6fd61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 4, 338-346, Inclusive Media Literacy Education for Diverse Societies
Intercultural competence and diversity awareness are relevant to handling "fake news" related to minorities and migrants, thus preventing "othering" and stereotyping of vulnerable populations. Teachers and schools can play a central role in preventin
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88055
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.