Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Melo, Francisco J."'
Autor:
del Refugio Cabañas-Mendoza, María, Olguín, Eugenia J., Sánchez-Galván, Gloria, Melo, Francisco J., Barrientos, María Susana Alvarado
Publikováno v:
In Ecological Engineering September 2024 206
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lopez-Ercilla, Ines, Espinosa-Romero, Maria Jose, Fernandez Rivera-Melo, Francisco J., Fulton, Stuart, Fernández, Rebeca, Torre, Jorge, Acevedo-Rosas, Araceli, Hernández-Velasco, Arturo J., Amador, Imelda
Publikováno v:
In Marine Policy September 2021 131
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amador-Castro, Imelda G.1, Fernández-Rivera Melo, Francisco J.1 ffernandez@cobi.org.mx, Torre, Jorge1
Publikováno v:
ZooKeys. 10/12/2021, Issue 1062, p117-201. 25p.
Autor:
Germain, Nathalie, Hartmann, Hans J., Fernández-Rivera Melo, Francisco J., Reyes-Bonilla, Héctor
Publikováno v:
In Ocean and Coastal Management February 2015 104:136-149
Between uncertainty and hope: Young leaders as agents of change in sustainable small-scale fisheries
Autor:
Espinoza-Tenorio, Alejandro, Ehuan-Noh, Romana Gabriela, Cuevas-Gómez, Gabriela Alejandra, Narchi, Nemer E., Ramos-Muñoz, Dora Elia, Fernández-Rivera Melo, Francisco J., Saldívar-Moreno, Antonio, Zepeda-Domínguez, José Alberto, Pérez-Jiménez, Juan Carlos, Oliveto-Andrade, Alma, Torre, Jorge
Publikováno v:
Ambio
The path to sustainable small-scale fisheries (SSF) is based on multiple learning processes that must transcend generational changes. To understand young leaders from communities with sustainable SSF management practices in Mexico, we used in-depth i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.