Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Melmed, Raun D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hardan, Antonio Y, Hendren, Robert L, Aman, Michael G, Robb, Adelaide, Melmed, Raun D, Andersen, Kristen A, Luchini, Rachel, Rezwanur Rahman, Sanjida Ali, X Daniel Jia, Madhuja Mallick, Lateiner, Jordan E, Palmer, Robert H, Graham, Stephen M
Supplemental material, AUT824103_Supplemental_material_2 for Efficacy and safety of memantine in children with autism spectrum disorder: Results from three phase 2 multicenter studies by Antonio Y Hardan, Robert L Hendren, Michael G Aman, Adelaide Ro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b1d9346d4ce3fbc42cd9416669d64ec9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Handen, Benjamin L.1 handenbl@upmc.edu, Melmed, Raun D.2, Hansen, Robin L.3, Aman, Michael G.4, Burnham, David L.5,6, Bruss, Jon B.5,7, McDougle, Christopher J.8
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. May2009, Vol. 39 Issue 5, p796-805. 10p. 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Schneider, Cindy K.1, Melmed, Raun D.1, Enriquez, F. Javier2, Barstow, Leon E.2, Ranger-Moore, James3, Ostrem, James A.2 jostrem@protein-therapeutics.com
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Dec2006, Vol. 36 Issue 8, p1053-1064. 12p. 1 Diagram, 4 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2020 59(10) Supplement:S153-S153
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.