Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Mello, Rafael Ferreira"'
Autor:
Mello, Rafael Ferreira, Freitas, Elyda, Pereira, Filipe Dwan, Cabral, Luciano, Tedesco, Patricia, Ramalho, Geber
With the emergence of generative artificial intelligence, an increasing number of individuals and organizations have begun exploring its potential to enhance productivity and improve product quality across various sectors. The field of education is n
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.12332
Autor:
de Lima, Tiago Barbosa, Rolim, Vitor, Nascimento, André C.A., Miranda, Péricles, Macario, Valmir, Rodrigues, Luiz, Freitas, Elyda, Gašević, Dragan, Mello, Rafael Ferreira
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 10 December 2024 257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFPEUniversidade Federal de PernambucoUFPE.
Submitted by Isaac Francisco de Souza Dias (isaac.souzadias@ufpe.br) on 2016-02-19T18:25:04Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 1232 bytes, checksum: 66e71c371cc565284e70f40736c94386 (MD5) TESE Rafael Ferreira Leite de Mello.pdf: 1860839 bytes, checks
Externí odkaz:
https://repositorio.ufpe.br/handle/123456789/15257
Publikováno v:
International Journal of Artificial Intelligence in Education (Springer Science & Business Media B.V.); Sep2024, Vol. 34 Issue 3, p1046-1071, 26p
Autor:
Dias, Lucas V., Miranda, Péricles B.C., Nascimento, André C.A., Cordeiro, Filipe R., Mello, Rafael Ferreira, Prudêncio, Ricardo B.C.
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 15 October 2021 180
Autor:
Cavalcanti, Anderson Pinheiro, Barbosa, Arthur, Carvalho, Ruan, Freitas, Fred, Tsai, Yi-Shan, Gašević, Dragan, Mello, Rafael Ferreira
Publikováno v:
In Computers and Education: Artificial Intelligence 2021 2
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 30 December 2020 162
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.