Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Mellis R"'
Autor:
Mellis, R, Eberhardt, RY, Hamilton, SJ, PAGE Consortium, McMullan, DJ, Kilby, MD, Maher, ER, Hurles, ME, Giordano, JL, Aggarwal, V, Goldstein, DB, Wapner, RJ, Chitty, LS
Funder: National Institute for Health Research (NIHR) Biomedical Research Centre, Great Ormond Street Hospital; Id: http://dx.doi.org/10.13039/501100019256
OBJECTIVE: To evaluate the utility of prenatal exome sequencing (ES) for isolated increas
OBJECTIVE: To evaluate the utility of prenatal exome sequencing (ES) for isolated increas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0d927ba68607661de24123e35265fd97
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/327974
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/327974
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.