Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Mellgren, Elisabeth"'
Autor:
Nasiopoulou, Panagiota1 (AUTHOR) panagiota.nasiopoulou@gu.se, Mellgren, Elisabeth1 (AUTHOR), Sheridan, Sonja1 (AUTHOR), Williams, Pia1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Oct2023, Vol. 51 Issue 7, p1305-1316. 12p. 1 Color Photograph, 3 Charts.
Autor:
Magnusson, Maria, Hofslundsengen, Hilde, Jusslin, Sofia, Mellgren, Elisabeth, Svensson, Ann-Katrin, Heilä-Ylikallio, Ria, Hagtvet, Bente E.
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education; Dec2022, Vol. 30 Issue 4, p714-729, 16p, 1 Diagram, 1 Chart
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Intercultural Education; Apr2020, Vol. 31 Issue 2, p208-227, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Margrain, Valerie, Mellgren, Elisabeth
Drawing together two key terms in early years education, ‘Akobarn’ is a unique word created for a teaching-research collaboration between New Zealand and Swedish early years academics and their institutions. The Akobarn project was initiated in 2
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3651::fe86f6dd374214c74e5b4d62563a3838
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8598w/akobarn-developing-nz-sweden-early-years-teaching-research-collaboration
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8598w/akobarn-developing-nz-sweden-early-years-teaching-research-collaboration
Publikováno v:
Mellgren, E, Jensen, A S & Hansen, O H 2010, Early literacy learning in the perspective of the child : literacy stories . in H Müller (ed.), Transition from pre-school to school : emphasizing early literacy: comments and reflections by researchers from eight European countries . EU-Agency, Regional Government of Cologne/Germany, Køln, pp. 21-31 . < http://www.ease-eu.com/documents/compendium/compendium.pdf >
En socio-kulturel tilgang til early literacy skitseres, og der redegøres for, hvordan denne tilgang har inspireret arbejdet med at målrette Carr's mere generelle læringshistorie-tilgang til en mere early literacy fokuseret dokumentationsmetode.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::94d7091bd0726595e0bdfe71b14c4432
https://pure.au.dk/portal/da/publications/early-literacy-learning-in-the-perspective-of-the-child(3f233ee0-aa34-11df-8e07-000ea68e967b).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/early-literacy-learning-in-the-perspective-of-the-child(3f233ee0-aa34-11df-8e07-000ea68e967b).html