Zobrazeno 1 - 10
of 164
pro vyhledávání: '"Melles, Marijke"'
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 23, Iss 3, p e15846 (2021)
BackgroundWeb-based patient education is increasingly offered to improve patients’ ability to learn, remember, and apply health information. Efficient organization, display, and structural design, that is, information architecture (IA), can support
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b60da6bcc1fc43aea4d5dc944de876cf
Autor:
Hilt, Alexander D, Mamaqi Kapllani, Kevin, Hierck, Beerend P, Kemp, Anne C, Albayrak, Armagan, Melles, Marijke, Schalij, Martin J, Scherptong, Roderick W C
Publikováno v:
JMIR Human Factors, Vol 7, Iss 2, p e17147 (2020)
BackgroundPatient education is crucial in the secondary prevention of cardiovascular disease. Novel technologies such as augmented reality or mixed reality expand the possibilities for providing visual support in this process. Mixed reality creates i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5486010f4ff24ebba0c404d84b2d4564
Publikováno v:
In Applied Ergonomics September 2024 119
Autor:
bij de Weg, Jeske M., de Boer, Marjon A., Meijer, Cynthia, Lugtenburg, Noëlle, Melles, Marijke, de Vries, Johanna I.P., de Groot, Christianne J.M.
Publikováno v:
In PEC Innovation December 2024 4
Publikováno v:
In Transportation Research Interdisciplinary Perspectives January 2024 23
Autor:
Warmerdam, Britt, Oomen, Floor, Hilt, Alexander, Melles, Marijke, Eefting, Daniël, Hamming, Jaap, van der Vorst, Joost, van Schaik, Jan
Publikováno v:
In Annals of Vascular Surgery January 2024 98:87-101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hagendijk, Marije E., Tan, Zhouwen, Melles, Marijke, Hoving, Jan L., van der Burg-Vermeulen, Sylvia J., Zipfel, Nina
Publikováno v:
Work; 2024, Vol. 79 Issue 3, p775-788, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.