Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Meller, Stephanie"'
Autor:
Lansky, Alexandra J., Brown, David, Pena, Constantino, Pietras, Cody G., Parise, Helen, Ng, Vivian G., Meller, Stephanie, Abrams, Kevin J., Cleman, Michael, Margolis, Pauliina, Petrossian, George, Brickman, Adam M., Voros, Szilard, Moses, Jeffrey, Forrest, John K.
Publikováno v:
In The American Journal of Cardiology 15 November 2016 118(10):1519-1526
Autor:
Lansky, Alexandra J., Ng, Vivian G., Meller, Stephanie, Xu, Ke, Fahy, Martin, Feit, Frederick, Ohman, E. Magnus, White, Harvey D., Mehran, Roxana, Bertrand, Michel E., Desmet, Walter, Hamon, Martial, Stone, Gregg W.
Publikováno v:
In JACC: Cardiovascular Interventions March 2014 7(3):266-275
Autor:
Meller, Stephanie M., Lansky, Alexandra J., Costa, Ricardo A., Soffler, Morgan, Costantini, Costantino O., Brodie, Bruce R., Cox, David A., Stuckey, Thomas D., Fahy, Martin, Grines, Cindy L., Stone, Gregg W.
Publikováno v:
In The American Journal of Cardiology 15 October 2013 112(8):1087-1092
Autor:
Forrest, John K., Lansky, Alexandra J., Meller, Stephanie M., Hou, Liming, Sood, Poornima, Applegate, Robert J., Wang, John C., Skelding, Kimberly A., Shah, Aakar, Kereiakes, Dean J., Sudhir, Krishnankutty, Cristea, Ecaterina, Yaqub, Manejeh, Stone, Gregg W.
Publikováno v:
In The American Journal of Cardiology 1 June 2013 111(11):1580-1586
Autor:
Meller, Stephanie M.1 (AUTHOR), Baumbach, Andreas2 (AUTHOR), Voros, Szilard3 (AUTHOR), Mullen, Michael4 (AUTHOR), Lansky, Alexandra J.1 (AUTHOR) Alexandra.Lansky@yale.edu
Publikováno v:
BMC Medicine. 2013, Vol. 11 Issue 1, p1-8. 8p. 1 Black and White Photograph, 2 Charts.
Publikováno v:
The Yale Journal of Biology and Medicine
Students who teach less experienced students within the same educational program are known as near-peer teachers. A number of studies have shown that near-peers are effective teachers in preclinical courses such as anatomy and physical examination. W
Autor:
Meller, Stephanie1 (AUTHOR), Bhandari, Vineet1 (AUTHOR) vineet.bhandari@yale.edu
Publikováno v:
Experimental Lung Research. May2012, Vol. 38 Issue 4, p192-203. 12p. 2 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.