Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Melia Bm"'
Autor:
Susan A. Cotter, Erik Weissberg, Michael X. Repka, Marjean Taylor Kulp, Don W. Lyon, Noelle S. Matta, Thomas T. Norton, Donald F. Everett, Wendy Marsh-Tootle, David I. Silbert, Melia Bm, M. Scheiman, Jonathan M. Holmes, Leslie Hyman, Ruth E. Manny, Danielle L. Chandler, Jane Gwiazda
Publikováno v:
Optometry and vision science : official publication of the American Academy of Optometry. 86(3)
To evaluate two clinical procedures, Monocular Estimate Method (MEM) and Nott retinoscopy, for detecting accommodative lags 1.00 diopter (D) or greater in children as identified by an open-field autorefractor.One hundred sixty-eight children 8 to12 y
Autor:
Michael X. Repka, Eileen E Birch, Danielle L. Chandler, Darren L. Hoover, Evelyn A. Paysse, Weaver Rg, Benjamin H. Ticho, Robert W Arnold, Donny W. Suh, David K. Wallace, Jonathan M. Holmes, Melia Bm, Deborah L. Klimek, Stephen P. Christiansen, Linda R. Dagi
Publikováno v:
Ophthalmology. 115(12)
OBJECTIVE Instability of ocular alignment may cause surgeons to delay surgical correction of childhood esotropia. The authors investigated the stability of ocular alignment over 18 weeks in children with infantile esotropia (IET), acquired nonaccommo
Autor:
Bradfield Ys, Schloff S, David A. Johnson, Manny Re, Matta Ns, Melia Bm, Brett Kaminski, Weise Kk, Bradley V. Davitt, Michael X. Repka, Raymond T. Kraker
Publikováno v:
Archives of Ophthalmology. 129:1132
OBJECTIVES To determine the central corneal thickness (CCT) in healthy white, African American, and Hispanic children from birth to 17 years of age and to determine whether CCT varies by age, race, or ethnicity. DESIGN Prospective observational multi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.