Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Melekoglu, Macid Ayhan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 October 2013 93:906-910
Efforts to diagnose students with specific learning disabilities (SLD) have increased in recent years in Turkey. However, the limited number of assessment tools used to identify students with SLD is one of the most important concerns in this area, si
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r39c86a4b39b::df474c1a67dcdb2f2eb9c832d521fd6e
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/233980
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/233980
Autor:
Yıldız, Nevin Guner1 antreh@gmail.com, Melekoglu, Macid Ayhan1 macidayhan@gmail.com, Paftalı, Ayşe Tunç1 aaysetunc@gmail.com
Publikováno v:
RAC: Revista de Administração Contemporânea. jan-fev2017, Vol. 21 Issue 1, p1076-1089. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ilker, Ozlem, Melekoglu, Macid Ayhan
WOS: 000417015200007
Learning disabilities that negatively affect students' academic performance can be observed in many skills including listening, speaking, understanding, reading, writing, and mathematics. Some students encounter problems in
Learning disabilities that negatively affect students' academic performance can be observed in many skills including listening, speaking, understanding, reading, writing, and mathematics. Some students encounter problems in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4486::55f974fba8d292ece618d08d5e109cdd
https://hdl.handle.net/20.500.12415/1511
https://hdl.handle.net/20.500.12415/1511
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.