Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Melder, T."'
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mason, B., Dębowska, E., Arpornthip, T., Girwidz, R., Greczyło, T., Antje Kohnle, Melder, T., Michelini, M., Santi, L., Silva, J.
Publikováno v:
University of St Andrews CRIS
An international collaboration of physicists, affiliated with Multimedia Physics for Teaching and Learning (MPTL) and MERLOT, performed a survey and review of multimedia-based learning materials for quantum physics and quantum mechanics. The review p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7cb8e046ee0e601994ef285ea8e7bdad
https://hdl.handle.net/10023/6943
https://hdl.handle.net/10023/6943
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heider, Christian1 (AUTHOR), Pietschmann, Dominik1 (AUTHOR), Vogt, Dieter1 (AUTHOR), Seidensticker, Thomas1 (AUTHOR) thomas.seidensticker@tu-dortmund.de
Publikováno v:
ChemCatChem. 9/20/2022, Vol. 14 Issue 18, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Legerská, Jana
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; Dec2023, Vol. 2693 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
Kortemeyer, Gerd1 (AUTHOR) gerd.kortemeyer@let.ethz.ch, Dröschler, Stefan2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal on Digital Libraries. Jun2021, Vol. 22 Issue 2, p147-157. 11p.
Publikováno v:
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education; Apr2023, Vol. 19 Issue 4, p1-16, 16p