Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Melcher, Andreas"'
Autor:
Kitaka, Nzula, Omondi, Lorine A., Mureithi, Priscilla W., Bauer, Andreas, Melcher, Andreas, Ssanyu, Grace A.
Publikováno v:
Frontiers in Water; 2024, p1-19, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Webb, J. Angus, Schofield, Kate, Peat, Michael, Norton, Susan B., Nichols, Susan J., Melcher, Andreas
Publikováno v:
Freshwater Science, 2017 Mar 01. 36(1), 250-256.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26540024
Autor:
Melcher, Andreas H., Bakken, Tor H., Friedrich, Thomas, Greimel, Franz, Humer, Nona, Schmutz, Stefan, Zeiringer, Bernhard, Webb, J. Angus
Publikováno v:
Freshwater Science, 2017 Mar 01. 36(1), 220-230.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26540021
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Power Sources 15 July 2015 286:580-589
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bakken, Tor Haakon, Forseth, Torbjørn, Harby, Atle, Alfredsen, Knut, Arnekleiv, Jo Vegar, Berg, Ole Kristian, Casas-Mulet, Roser, Charmasson, Julie, Greimel, Franz, Halley, Duncan, Hedger, Richard, Larsen, Bjørn Mejdell, Leo, Florian, Melcher, Andreas, Puffer, Michael, Pulg, Ulrich, Reitan, Ole, Rüther, Nils, Saltveit, Svein Jakob, Sauterleute, Julian, Schneider, Matthias, Skoglund, Helge, Sundt, Håkon, Timalsina, Netra, Ugedal, Ola, Dijk, Jiska van, Vollset, Knut Wiik, Zakowsky, Tania, Zinke, Peggy
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11250/2391709
Autor:
Melcher, Andreas, Unterweger, Ursula
Erdgeschichte „begreifbar“ machen - dieser Satz fasst den zentralen Gedanken dieser Arbeit zusammen, die umfangreichen und komplexen Erdwissenschaften auch im Schulunterricht zu nützen, um so ein vernetztes Denken der Schülerinnen und Schüler
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::a36196125525b602280040e5d801ddb0