Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Mekonnen, Melaku"'
Publikováno v:
Educational Research and Reviews. 14:1-24
This study had attempted to investigate assessment practices and factors for grade 8 students score disparity in Regional versus Teacher-made exams, from 2015 in Bench Maji Zone primary schools. In doing so, a descriptive survey method was employed.
Autor:
Deželak, Matjaž1, Gebremariam, Mekonnen Melaku2, Zarnkow, Martin2, Becker, Thomas2, Košir, Iztok Jože1
Publikováno v:
Journal of the Institute of Brewing. Jul2015, Vol. 121 Issue 3, p356-369. 14p.
Autor:
Deželak, Matjaž1, Gebremariam, Mekonnen Melaku2, Zarnkow, Martin2, Becker, Thomas2, Košir, Iztok Jože1
Publikováno v:
Journal of the Institute of Brewing. Jul2015, Vol. 121 Issue 3, p387-399. 13p.
Autor:
Deželak, Matjaž1, Gebremariam, Mekonnen Melaku2, Zarnkow, Martin2, Becker, Thomas2, Košir, Iztok Jože1
Publikováno v:
Journal of the Institute of Brewing. Jul2015, Vol. 121 Issue 3, p370-386. 17p.
Autor:
Mekonnen, Melaku D., Mullen, Jack L., Arathi, H.S., Assefa, Yared, McKay, John K., Byrne, Patrick F.
Publikováno v:
Agrosystems, Geosciences & Environment; 2020, Vol. 3 Issue 1, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gebremariam, Mekonnen Melaku
This project was designed to study influences of kilning conditions on quality attributes of teff malt, and thermal stabilities of its amylolytic enzymes, and develop processing conditions to utilize it as alternative raw material for gluten-free bev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______518::dfedb2f0847ce82f9ea825129159b146
https://mediatum.ub.tum.de/doc/1206245/document.pdf
https://mediatum.ub.tum.de/doc/1206245/document.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mekonnen, Melaku
Publikováno v:
People & Education. Mar94, Vol. 2 Issue 1, p125. 1p.