Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Meka, N."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chezan, Laura C.1 lchezan@odu.edu, McCammon, Meka N.2, Wolfe, Katie3, Drasgow, Erik3, Tabacu, Lucia M.4
Publikováno v:
Journal of Developmental & Physical Disabilities. Oct2023, Vol. 35 Issue 5, p863-887. 25p.
Autor:
Wolfe, Katie1 (AUTHOR) kmwolfe@mailbox.sc.edu, McCammon, Meka N.1 (AUTHOR), LeJeune, Lauren M.1 (AUTHOR), Holt, Ashley K.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education. Mar2023, Vol. 32 Issue 1, p1-20. 20p. 1 Diagram, 3 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wolfe, Katie1 (AUTHOR) kmwolfe@mailbox.sc.edu, McCammon, Meka N.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education. Mar2022, Vol. 31 Issue 1, p28-42. 15p. 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martin, Ryan J., Bottini, Summer, Gould, Kait, Losh, Ainsley, Crowley-Zalaket, Jaime, McCammon, Meka N., Wolgemuth, Jennifer R., Anderson, Cynthia
Publikováno v:
Advances in Neurodevelopmental Disorders; 20240101, Issue: Preprints p1-14, 14p
Publikováno v:
Journal of developmental and physical disabilities.
Our main purpose in this study was to investigate the levels of and the relationship between familiarity, confidence, training, and use of problem behavior interventions by special education teachers working with learners with autism spectrum disorde
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education. 32:1-20
Adapting interventions based on learner progress is paramount to the effectiveness of interventions in special education and applied behavior analysis. Although there is some research on effective methods for training practitioners to make general in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.