Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Meite, M."'
Publikováno v:
In Engineering Fracture Mechanics December 2012 96:107-121
Publikováno v:
EPJ Web of Conferences, Vol 6, p 31007 (2010)
Usually the element of real structures is subject of the mixed mode loadings. This fact can be explained by the elements geometry and the loading orientations. In this case the propagation of the eventual cracks is characterised by the mixed mode kin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/357101e0d840416d9ff0c8a64ddb4222
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moreau, T., Bungener, C., Heinzlef, O., Suchet, L., Borgel, F., Bourdeix, I., Meite, M., Rerat, K., Chouette, I., Group, On Behalf Of The GRACE Study
The objective of this prospective study was to assess the changes in anxiety levels, and their relationship with coping strategies over the first four months of fingolimod treatment in patients with relapsing remitting multiple sclerosis (RRMS). Data
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::46bf098421e1892ffacee376d2487313
Publikováno v:
The hematology journal : the official journal of the European Haematology Association. 4(5)
T-lymphocyte subsets were studied in two patient groups: (1) 50 patients with homozygous sickle cell anaemia (SCA) (mean age 12 (range 3–32) years old) in good health at the time of the study who showed no infectious complication. (2) 50 patients (
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Revue Neurologique April 2014 170 Supplement 1:A111-A112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.