Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Meisner, Robin"'
Autor:
Meisner, Robin Stephanie
This thesis develops arguments relevant to learning in informal environments about the nature of the activity, interaction and collaboration that emerge in young children (ages 4-12) at specific interactive exhibits in informal learning institutions.
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.606395
Publikováno v:
The Journal of Museum Education, 2017 Mar 01. 42(1), 87-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26157771
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Science Education, 29, 12, 1531-1555
There is a growing commitment within science centres and museums to deploy computer-based exhibits to enhance participation and engage visitors with socio-scientific issues. As yet however, we have little understanding of the interaction and communic
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/13242
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.