Zobrazeno 1 - 10
of 334
pro vyhledávání: '"Mehl, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Greenwood, S., Walker, S., Baird, H.M., Parsons, R., Mehl, S., Webb, T.L., Slark, A.T., Ryan, A.J., Rothman, R.H.
The introduction of reusable packaging systems (both refill and return) has the potential to significantly reduce waste from single-use plastic packaging. However, for these schemes to be successful, both the environmental impact and the willingness
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::35784b346775200e37d8d188ac87b326
https://eprints.whiterose.ac.uk/173924/1/1-s2.0-S2352550921000956-main.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/173924/1/1-s2.0-S2352550921000956-main.pdf
Publikováno v:
Acta Psychiatrica Scandinavica. Aug2018, Vol. 138 Issue 2, p133-144. 12p.
Autor:
Mehl, S.
Publikováno v:
Corpus Linguistics and Linguistic Theory. 17:223-247
Gilquin (2008, What you think ain’t what you get: Highly polysemous verbs in mind and language. In Jean-Remi Lapaire, Guillaume Desagulier & Jean-Baptiste Guignard (eds.),From gram to mind: Grammar as cognition, 235–255. Bordeaux: Presse Universi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.