Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Megowan-Romanowicz, Colleen"'
Autor:
O'Brien, Daniel J., Vieyra, Rebecca E., Cortés, Chrystian Vieyra, Johnson-Glenberg, Mina C., Megowan-Romanowicz, Colleen
Data modeling and graphing skill sets are foundational to science learning and careers, yet students regularly struggle to master these basic competencies. Further, although educational researchers have uncovered numerous approaches to support sense-
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.10334
Autor:
Vieyra, Rebecca Elizabeth, Megowan-Romanowicz, Colleen, Fisler, Kathi, Lerner, Benjamin S., Politz, Joe Gibbs, Krishnamurthi, Shriram
Publikováno v:
Education Sciences; Aug2024, Vol. 14 Issue 8, p861, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Megowan-Romanowicz, Colleen
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2010 Jan 01. 21(8), 993-1011.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43155915
Autor:
Tolentino, Lisa, Birchfield, David, Megowan-Romanowicz, Colleen, Johnson-Glenberg, Mina C., Kelliher, Aisling, Martinez, Christopher
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2009 Dec 01. 18(6), 501-517.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20627732
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cognitive Research: Principles & Implications; 5/24/2017, Vol. 2 Issue 1, p1-28, 28p
Autor:
Middleton, James A., Helding, Brandon, Megowan-Romanowicz, Colleen, Yang, Yanyun, Yanik, Bahadir, Kim, Ahyoung, Oksuz, Cumali
Publikováno v:
LargeScale Studies in Mathematics Education; 2015, p265-289, 25p
Publikováno v:
International Journal of Gaming & Computer-Mediated Simulations; Oct-Dec2015, Vol. 7 Issue 4, p40-65, 26p