Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Meehan, Amalee"'
Autor:
Meehan, Amalee, Axisa, Glorianne Borg
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open 2022 3
Autor:
Meehan, Amalee, de Almeida, Silvia, Bäckström, Barbara, Borg-Axisa, Glorianne, Friant, Nathanaël, Johannessen, Øystein Lund, Roman, Monica
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open 2021 2
Autor:
Meehan, Amalee
Thesis advisor: Thomas H. Groome
No amount of curriculum drafting, standardized testing, or technological aids are sufficient to make a good school. A school is only as good as its participants – students, parents, auxiliary staff, leaders, an
No amount of curriculum drafting, standardized testing, or technological aids are sufficient to make a good school. A school is only as good as its participants – students, parents, auxiliary staff, leaders, an
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meehan, Amalee
Publikováno v:
Studies: An Irish Quarterly Review, 2019 Apr 01. 108(429), 84-92.
Autor:
Meehan, Amalee, O’Connell, Daniel
Publikováno v:
Journal of Religious Education; 20240101, Issue: Preprints p1-17, 17p
Autor:
Meehan, Amalee
Publikováno v:
The Furrow, 2015 Mar 01. 66(3), 164-171.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24635953
Autor:
Meehan, Amalee, O'Connell, Daniel
Publikováno v:
The Furrow, 2012 Jun 01. 63(6), 286-294.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23219066
Autor:
Meehan, Amalee
Publikováno v:
The Furrow, 2011 Oct 01. 62(10), 546-551.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23046471
Autor:
Meehan, Amalee
Publikováno v:
The Furrow, 2008 Apr 01. 59(4), 195-205.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27665720