Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Meehan, A.J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luo, M.N., Meehan, A.J., Walton, E., Roder, S., Herberth, G., Zenclussen, A.C., Cosin-Tomas, M., Sunyer, J., Mulder, R.H., Hidalgo, A.P.C., Bakermans-Kranenburg, M.J., Felix, J.F., Relton, C., Suderman, M., Pappa, I., Kok, R., Tiemeier, H., Ijzendoorn, M.H. van, Barker, E.D., Cecil, C.A.M.
Low prosocial behavior in childhood has been consistently linked to later psychopathology, with evidence supporting the influence of both genetic and environmental factors on its development. Although neonatal DNA methylation (DNAm) has been found to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______202::37ce9036c4c1b5415005be4c043a9d7d
https://hdl.handle.net/1887/3627392
https://hdl.handle.net/1887/3627392
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barker, E.D., Walton, E., Cecil, C.A.M., Rowe, R., Jaffee, S.R., Maughan, B.M., O'Connor, T.G., Stringaris, A., Meehan, A.J., McArdle, W., Relton, C.L., Gaunt, T.R.
In 671 mother-child (49% male) pairs from an epidemiological birth cohort, we investigated\ud (a) prospective associations between DNA methylation (at birth) and trajectories (ages 7 to\ud 13) of oppositional defiant disorder (ODD), and the ODD sub-d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ba0a7b801ba33ab64f44368d035fb531
https://eprints.whiterose.ac.uk/118233/11/Barker_et_al-2017-Child_Development.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/118233/11/Barker_et_al-2017-Child_Development.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.