Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Medjkane, Souhila"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scientific Reports
Scientific Reports, Vol 10, Iss 1, Pp 1-12 (2020)
Scientific Reports, Nature Publishing Group, 2020, 10 (1), ⟨10.1038/s41598-020-75833-9⟩
Scientific Reports, Vol 10, Iss 1, Pp 1-12 (2020)
Scientific Reports, Nature Publishing Group, 2020, 10 (1), ⟨10.1038/s41598-020-75833-9⟩
Mechanical cues from the cellular microenvironment are converted into biochemical signals controlling diverse cell behaviours, including growth and differentiation. But it is still unclear how mechanotransduction ultimately affects nuclear readouts,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Biochemical and Biophysical Research Communications 2005 336(2):634-638
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Medjkane, Souhila1, Perez-Sanchez, Cristina2, Gaggioli, Cedric3, Sahai, Erik3, Treisman, Richard4 Richard.Treisman@cancer.org.uk
Publikováno v:
Nature Cell Biology. Mar2009, Vol. 11 Issue 3, p257-268. 12p. 2 Color Photographs, 1 Chart, 11 Graphs.
Publikováno v:
Oncogene. 9/19/2002, Vol. 21 Issue 42, p6404. 10p. 1 Black and White Photograph, 6 Graphs.