Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"Medical student research"'
Autor:
Ritvik Bhattacharjee, Austin Reynolds, Lilian Zhan, Laura Knittig, Ranjini Nagaraj, Yuan Zhao
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 29, Iss 1 (2024)
Background The scholarship of teaching and learning (SoTL) is a field of academic research that focuses on improving learning through reflective and informed teaching. Currently, most SoTL-related work is faculty-driven; however, student involvement
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecdaf0194c4c4c12a5baf61c9ac41b30
Autor:
Hosam H. Alkhatib, Mary Catherine Beach, Kelly A. Gebo, Eric B. Bass, Jenny R. Park, Meredith A. Atkinson, Sapna R. Kudchadkar, Stephen M. Sozio
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 28, Iss 1 (2023)
ABSTRACTPurpose Many medical school curricula include Scholarly Concentrations (SC) programs. While studies have examined how these programs affect students’ future research involvement, the association of SC programs with students’ specialty cho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8a872fa947c4dd19a3801c84df94b88
Publikováno v:
Journal of Regional Medical Campuses, Vol 6, Iss 2 (2023)
In 2015, the University of Minnesota Medical School Duluth campus implemented a summer research program for medical students between their first and second years of training. The goal of the Medical Student Summer Research Program is to provide suppo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/364c36ee80da4c0db235d995e675bcf4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
Abstract Background Research engagement plays an integral role in developing clinicians that practice effective, evidence-based medicine. Research participation by clinicians, however, is declining. Given the link between research during medical scho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8056d5629fd4485991ee1307f670e3fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.