Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Medical student mistreatment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 24, Iss 1 (2019)
Introduction: Mistreatment in medical school is an enduring problem in medical education. Little is known about the concept of ‘public humiliation,’ one of the most common forms of mistreatment as identified on the AAMC Graduation Questionnaire.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f65cc6e3173e42f2b7de1348d856cc8f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 11 (2015)
Abstract This multimedia module is designed to increase awareness of and knowledge about the national problem of medical student mistreatment as defined by the Association of American Medical Colleges for all participants in the learning environment.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a19730fdf524a2381db5ba2b1b4398d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adam T. Scholl, Michelle A Petrovic
Publikováno v:
Cureus
Disruptive behavior is known to produce a wide range of negative effects in healthcare, such as impacting patient safety, lowering employee morale, and decreasing employee retention. Healthcare organizations have worked towards eliminating disruptive
Publikováno v:
Western Journal of Emergency Medicine
Western Journal of Emergency Medicine, Vol 19, Iss 1 (2017)
House, Joseph B.; Griffith, Max C.; Kappy, Michelle D.; Holman, Elizabeth; & Santen, Sally A.(2018). Tracking Student Mistreatment Data to Improve the Emergency Medicine Clerkship Learning Environment. Western Journal of Emergency Medicine, 19(1). doi: 10.5811/westjem.2017.11.36718. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9md5263b
Western Journal of Emergency Medicine, Vol 19, Iss 1 (2017)
House, Joseph B.; Griffith, Max C.; Kappy, Michelle D.; Holman, Elizabeth; & Santen, Sally A.(2018). Tracking Student Mistreatment Data to Improve the Emergency Medicine Clerkship Learning Environment. Western Journal of Emergency Medicine, 19(1). doi: 10.5811/westjem.2017.11.36718. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9md5263b
Author(s): House, Joseph B.; Griffith, Max C.; Kappy, Michelle D.; Holman, Elizabeth; Santen, Sally A. | Abstract: Introduction: Medical student mistreatment is a prevalent and significant challenge for medical schools across the country, associated
Publikováno v:
BMC Medical Education
Background The learning environment within a school of medicine influences medical students’ values and their professional development. Despite national requirements to monitor the learning environment, mistreatment of medical students persists. Me