Zobrazeno 1 - 10
of 4 033
pro vyhledávání: '"Medical Sciences students"'
Autor:
Akhondi, Mohammad Hossein1, Shakeri, Mohsen2 shakerimohsen@yazd.ac.ir, Bafrooei, Kazem Barzegar2, Hassani, Hossain3
Publikováno v:
Journal of Medical Education Development. 2024, Vol. 17 Issue 56, p39-49. 11p.
Publikováno v:
Future of Medical Education Journal, Vol 14, Iss 3, Pp 29-38 (2024)
Background: The rapid advancement of digital technology and information has revolutionized teaching approaches, research practices, and evidence retrieval in medical academic settings, highlighting the necessity for adequate digital literacy (DL) amo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1bd18dbbefb54789b300c6ba1200177e
Autor:
Hajimaghsoodi, Samira1 (AUTHOR), Paydar, Elham2 (AUTHOR), Owlia, Fatemeh1 (AUTHOR) dr.owlia@gmail.com
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases. 9/18/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-9. 9p.
Autor:
Jarahi, Lida1, Akbari, Abolfazl2 Akbaria971@mums.ac.ir, Kaheni, Amir Hossein3, Amiri, Mahdi2, Ghosooni, Mahdi Mohammadian2
Publikováno v:
Future of Medical Education Journal. Sep2024, Vol. 14 Issue 3, p29-38. 10p.
Autor:
Tahrekhani, Mehran1, Dinmohammadi, Mohammadreza2,3 mdinmohammadi@zums.ac.ir
Publikováno v:
Journal of Medical Education Development. 2024, Vol. 17 Issue 53, p54-62. 9p.
Publikováno v:
Journal of Medical Education Development, Vol 17, Iss 53, Pp 55-62 (2024)
Background & Objective: Bullying is a growing concern in the workplace. Medical sciences students, in particular, are vulnerable to bullying behaviors during their clinical placements. This study aimed to explore the phenomenon of bullying among medi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/804fe956e14c4e90983afd36570dc795
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.