Zobrazeno 1 - 10
of 4 734
pro vyhledávání: '"Medical Internship"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
RAM Melo
Publikováno v:
Hematology, Transfusion and Cell Therapy, Vol 46, Iss , Pp S1043- (2024)
Objectives: To characterize the teaching-learning process and student feedback on hematology in a 3-year medical internship context. Material and methods: Cross-sectional, descriptive, and analytical study carried out in the first semester of 2024 wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a812ae7fda39436091d7c5a1ae33acf0
Autor:
Anzures-Muñoz, Carlos A.1 carlos_A1316@hotmail.com, Pérez-Cacho, Claudia G.2 claudia.cacho@correo.buap.mx, Estrada-Jiménez, Tania1 tania.estrada@upaep.mx
Publikováno v:
Interdisciplinaria: Revista de Psicología y Ciencias Afines. sep-dic2023, Vol. 40 Issue 3, p1-31. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carlsson, Yvonne1 yvonne.carlsson@gu.se, Nilsdotter, Anna2, Bergman, Stefan1, Liljedahl, Matilda3
Publikováno v:
International Journal of Medical Education. 2022, Vol. 13, p66-73. 8p.
Publikováno v:
Journal of Problem Based Learning in Higher Education, Vol 11, Iss 3 (2023)
Since pre-internship medical students appeared inefficient in acquiring fundamental knowledge in large classes, a hybrid instructional method of problem-and-lecture-based learning (PLBL) was designed to leverage the complementary strengths of PBL in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/424b6a31122142c5a1043c2fed24d506
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.