Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Mediated learning experiences"'
Autor:
Svenja Taubner, Carla Sharp
Publikováno v:
Clinical Psychology in Europe, Vol 6, Iss Special Issue (2024)
This position paper follows the call for transtheoretical meta-models of general clinical change by concentrating on severe mental illness such as Personality Disorders (PDs). We have identified a core process of change related to mental flexibility
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a09ea86f0c514491940a8fdd6f7f6cba
Autor:
Abdullah Ertit
Publikováno v:
Literacy Trek, Vol 6, Iss 1, Pp 20-39 (2020)
This study was a start-up from the assumption that language learning and teaching is a mediation act and has sociocultural aspects. Using culture and environment in language teaching and learning entails some procedures and process to look into minut
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f62642db61ee4788bc5767bb6994e507
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Educación, Vol 43, Iss 2, Pp 1-19 (2019)
Revista Educación, Volume: 43, Issue: 2, Pages: 599-611, Published: DEC 2019
Revista Educación, Volume: 43, Issue: 2, Pages: 599-611, Published: DEC 2019
Resumen El artículo desarrolla la importancia de la mediación cognitiva efectuada por las y los profesores como recurso indispensable para el progreso de las y los alumnos en procesos de autonomía, metacognición y aprendizaje autorregulado, perfe
Autor:
Van Wyk, Emilie Rosa
Summaries in Afrikaans and English
Text in Afrikaans
Vanaf geboorte is die ouers en die omgewing wat hulle vir die kind skep van die uiterste belang. Ouers behoort 'n ruimte te skep waar die kind intellektueel gestimuleer kan word, begeleid
Text in Afrikaans
Vanaf geboorte is die ouers en die omgewing wat hulle vir die kind skep van die uiterste belang. Ouers behoort 'n ruimte te skep waar die kind intellektueel gestimuleer kan word, begeleid
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/17778
Publikováno v:
Revista Educación-Journal of Education; Vol. 43, Num. 2 (2019): Revista Educación (july-december); 603-614
Revista Educación; Vol. 43, Num. 2 (2019): Revista Educación (julio-diciembre); 603-614
Revista de Educación; Vol. 43, Num. 2 (2019): Revista Educación (julio-diciembre); 603-614
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Revista Educación; Vol. 43, Num. 2 (2019): Revista Educación (julio-diciembre); 603-614
Revista de Educación; Vol. 43, Num. 2 (2019): Revista Educación (julio-diciembre); 603-614
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
El artículo desarrolla la importancia de la mediación cognitiva efectuada por las y los profesores como recurso indispensable para el progreso de las y los alumnos en procesos de autonomía, metacognición y aprendizaje autorregulado, perfeccionand
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::15d2fb25c1452bedf6d34c0011d2164e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.