Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Meckl, Markus"'
Publikováno v:
Nordicom Review, Vol 43, Iss 1, Pp 19-37 (2022)
Information and communication technologies enable migrants to maintain bonds with multiple communities. Little is known about the association between migrants’ connections to their country of origin and different integration practices in online and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0faa354e3c524910a0057d1581e47e91
Autor:
Meckl, Markus Hermann
Publikováno v:
East Central Europe; 2024, Vol. 51 Issue 2/3, p147-168, 22p
Autor:
Avdi, Evrynomi, Meckl, Markus, Hoffmann, Lara, Baruchello, Giorgio, Gornik, Barbara, Chranta, Kyriaki M., Del Gobbo, Giovanna, De Maria, Francesco, GALEOTTI, GLENDA, Esposito, Gilda, Paolinelli, Luísa, Amari, Monica, BRUNO, GIOVANNI CARLO, Jalušič, Vlasta, Bajt, Veronika, Lebowitz, Rachel
With the support of the Erasmus+ Programme of the European Union
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3712::776a1eb47f3bf8a2e99327063494bdc4
https://hdl.handle.net/20.500.11815/1906
https://hdl.handle.net/20.500.11815/1906
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This publication is the outcome of a comparative study focusing on immigrant women’s access to the labour market in small and medium-sized cities in the Arctic region. The study is funded by the Nordic Gender Equality Fund, which supports projects
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::6ec78fae1cde3b82b7da58230712f54e
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:norden:org:diva-5424
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:norden:org:diva-5424
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meckl, Markus
Publikováno v:
Zeitschrift für Geschichtswissenschaft; 2020, Vol. 68 Issue 10, p848-859, 12p
Publikováno v:
Netla: Online Journal on Pedagogy & Education; 2020, p1-18, 18p
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research; Jun2019, Vol. 63 Issue 4, p605-616, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.