Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Mech, Emily N."'
Publikováno v:
In Brain and Language June 2022 229
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dikker, Suzanne, Mech, Emily N., Gwilliams, Laura, West, Tessa, Dumas, Guillaume, Federmeier, Kara D., Payne, Brennan R.
Publikováno v:
Dikker, S, Mech, E N, Gwilliams, L, West, T, Dumas, G & Federmeier, K D 2022, Exploring age-related changes in inter-brain synchrony during verbal communication . in K D Federmeier & B R Payne (eds), Cognitive Aging . Psychology of Learning and Motivation-Advances in Research and Theory, vol. 77, Academic Press Inc., pp. 29-68 . https://doi.org/10.1016/bs.plm.2022.08.003
Cognitive Aging, 29-68
STARTPAGE=29;ENDPAGE=68;TITLE=Cognitive Aging
Psychology of Learning and Motivation ISBN: 9780323990240
Cognitive Aging, 29-68
STARTPAGE=29;ENDPAGE=68;TITLE=Cognitive Aging
Psychology of Learning and Motivation ISBN: 9780323990240
Successful communication is key to health in older age. This is true in the narrow sense of being able to gain critical information, e.g., from health care providers, but also more broadly in being able to maintain social ties and pursue meaningful a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0d29e408380f28b38c3b733f1303093c
https://research.vu.nl/en/publications/3512f6c9-9a69-49cd-a87e-240f32cc323f
https://research.vu.nl/en/publications/3512f6c9-9a69-49cd-a87e-240f32cc323f
Autor:
Dikker, Suzanne *, Mech, Emily N., Gwilliams, Laura, West, Tessa, Dumas, Guillaume, Federmeier, Kara D.
Publikováno v:
In Psychology of Learning & Motivation 2022 77:29-68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 9/7/2018, pN.PAG-N.PAG, 7p