Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Meca, R."'
Autor:
Mascari, F., Bersano, A., Alcaro, F., Stempniewicz, M., Albright, L., Jevremovic, T., Andrews, N., Gauntt, R, Austregesilo, H., Buchholz, S., Bellomo, A., D'Auria, F., Di Palma, G., Lanfredini, M., Spina, G., Bertani, C., De Salve, M., Falcone, N., Caruso, G., Giannetti, F., Narcisi, V., Choi, C., Ha, K., Jeon, B.G., Kang, K.H., Kim, K., Park, H.S., Karppinen, I., Lahovský, L.F., Meca, R., Parduba, Z., Lien, P.H., Tomashchik, D.Y., Burgazzi, L., Lombardo, C., Meloni, P., Ferri, R.
Publikováno v:
In Nuclear Engineering and Design 15 April 2023 405
Publikováno v:
New Directions for Student Services. 2020:47-55
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education 2009 25(5):636-646
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Methodological Advances in Research on Emotion and Education ISBN: 9783319290478
The emotions associated with educational settings tend to be multidimensional and situated within social historical contexts. As such, the research methods and methodologies used to investigate emotions in education need to match that level of comple
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b4c266558917c9b35de30638bb34a183
https://doi.org/10.1007/978-3-319-29049-2_17
https://doi.org/10.1007/978-3-319-29049-2_17
Autor:
Reventos, F., de Alfonso, A., (Coordinators), Mendizabal R., Zhang, J., Kovtonyuk, A., Dethioux, A., Janssens, M., Léna, C., Segurado, J., Liu, X., Dong, Li, Kyncl, M., Pernica, R., Kopecek, V., Meca, R., Kurki, J., Alku, T., de Crécy, A., Bazin, P., Probst, P., Baccou, J., Fouet, F., Barré, F., Skorek, T., Jaeger, W., Sánchez, V., Petruzzi, A., D'Auria, FRANCESCO SAVERIO, Chung, B-D, Heo, J. S., D-Y, Oh, Gusev, A., Falkov, A., Shvetsov, Y., Zerkak, O., Wicaksono, D., Amri, A., Kissane, M.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3728::4fd3f78fe4fe8429bf668f8547fd10cb
http://hdl.handle.net/11568/890462
http://hdl.handle.net/11568/890462
Publikováno v:
Teacher Development. 15:499-515
The problem of teacher shortage is of grave concern internationally, impacting countries such as the US, England and Australia. One popular approach to addressing issues of teacher attrition has been to hire international teachers (a.k.a. overseas-tr