Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Meaningful knowledge"'
This internship report highlights the main insights I have gained from my experience as a student intern in a public school, teaching English to children and performing some administrative activities. I also report the results of this experience in t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9494::fdfef087713961b02792e082a749f649
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6235
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6235
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scheyla Kuester, Daphiny Cristina Vicente Pottmaier, Andréia de Bem Machado, Orestes Estevam Alarcon
Publikováno v:
Revista Gestão Universitária na América Latina, Pp 195-207 (2011)
Scholar curriculum can be designed from a perspective that knowledge construction is made from a connection process between distinct information in progressive levels of complexity. Starting from what one knows, new understandings and abilities can b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9641db0c03bc4148a2a655661994c52a
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 9 No. 7; e75973787
Research, Society and Development; Vol. 9 Núm. 7; e75973787
Research, Society and Development; v. 9 n. 7; e75973787
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development, Vol 9, Iss 7, Pp e75973787-e75973787 (2020)
Research, Society and Development; Vol. 9 Núm. 7; e75973787
Research, Society and Development; v. 9 n. 7; e75973787
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development, Vol 9, Iss 7, Pp e75973787-e75973787 (2020)
This article was developed with the objective of understanding how the methods can contribute to the literacy process developed in the classroom, aiming, therefore, to discuss what is the best methodology to be privileged in the work done with the st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4621b28f8dff9408a250e5c9644bb9d5
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/3787
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/3787
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Não recebi financiamento This investigation considers the idea of educational processes as part of social environments. Through this point of view, we have the understanding of museums as places where knowledge and the sense of era are approached, t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::60cf0a8c0a92427c484bc70399bd9a21
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/13320.
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/13320.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositorio Universidad Nacional de Educación
instacron:UNAE
Universidad Nacional de Educación
instacron:UNAE
Universidad Nacional de Educación
En el siguiente trabajo sobre La democracia y la construcción de un Estado plurinacional se ha utilizado algunos métodos y estrategias para llegar al conocimiento significativo con los estudiantes de segundo de bachillerato utilizando lo que son lo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::787bee0d057cd343253cb02b1f6bbff8
http://repositorio.unae.edu.ec/handle/123456789/955
http://repositorio.unae.edu.ec/handle/123456789/955
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.