Zobrazeno 1 - 10
of 14 813
pro vyhledávání: '"Meaningful knowledge"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wessels, Jacobus S.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Administrative Theory & Praxis (Taylor & Francis Ltd). Mar2023, Vol. 45 Issue 1, p25-43. 19p.
Autor:
Wessels, Jacobus S.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Administrative Theory & Praxis (Taylor & Francis Ltd). Dec 2021, Vol. 43 Issue 4, p431-446. 16p.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jacobus S. Wessels
Publikováno v:
Administrative Theory & Praxis. 45:25-43
Autor:
Jacobus S. Wessels
Publikováno v:
Administrative Theory & Praxis. 43:431-446
While scientific knowledge has become valuable in the making of national and global policies, the influence of Public Administration knowledge may be perceived as limited. This study aimed to under...
Autor:
Birgerstam, Pirjo
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Oct2002, Vol. 27 Issue 4, p431-444. 14p.
Autor:
Marcela Restrepo, Julia Trovato, Emily Milich, Eric Flynn, Ben Schiffer, Anna Melby, Nick Mollicone, Mark Halloran, Stephen Rosa, Raivon Reynolds, Darling Garcia, Zack Katzen, Adel Lopes, Michael Falaye, Max Howe, Jacob Repoza, Fraser Bahre, Annie Symons, Meghan Barry, Nicole Farrales, Mike Troiano, Niklas Middrup, Carissa Sousa, Quasia Logan, Isabella Olczak, Shiv Singh, Julie Hausherr, Olivia Costello, Matthew Waleyko, Austine Coristine, Patrick Capece, Mariel Hernandez, Chris Regalbuto, Jess Pusateri, Nick Gustafson, Craig Rigoliosi, Sandra Chu, Jack St.Onge, Paige Costanzo, Alain Audate, Brett Rexter, Ryan Stone, Mary Volpe, Noah Stephenson, Jordan Underwood, John Gibbons, Olivia Salvucci, Rahoul Singh, Natalie Katchen, Marie Thibodeau, Sanjiv Dugal, Kristen Kertanis
Publikováno v:
INTED Proceedings.
Autor:
Qutieshat, Abubaker
Publikováno v:
Journal of Dental Research and Reviews; June 2022, Vol. 9 Issue: 2 p191-193, 3p
Autor:
Sundell, Martin
Syftet med detta examensarbete är att studera och bidra med nya insikter om vad som är meningsfull kunskap för eleverna på en gymnasiesärskolas individuella program. Anledningen till att jag vill undersöka detta är att jag i mitt arbete inom d
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-19648