Zobrazeno 1 - 10
of 1 037
pro vyhledávání: '"Mean texture depth"'
Autor:
GÖKALP, İslam1 (AUTHOR) islam.gokalp@batman.edu.tr, UZ, Volkan Emre2 (AUTHOR), BARSTUĞAN, Mücahid3 (AUTHOR), BALCI, Mehmet Can1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/14/2024, Vol. 12 Issue 1, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Because surface texture is nearly the sole indicator of pavement functional properties and highly correlated with critical operational characteristics of roadways like traffic noise and safety, the change in pavement surface texture because
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e95df173c964d88ba1bc753598a3ec0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Construction and Building Materials 5 December 2022 358
Publikováno v:
Civil Engineering Infrastructures Journal, Vol 54, Iss 2, Pp 301-317 (2021)
Road accidents are one of the ten major causes of death in the world. Lack of enough friction and skid resistance of the pavement surface are known as important factors in traffic accidents. In this study, to evaluate the relationship between skid re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c37dce85761045c89ed0739fc2e2c74c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Rehabilitation in Civil Engineering, Vol 8, Iss 1, Pp 87-96 (2020)
Pavement surface texture and its skid resistance are two key safety parameters of highways, which both are influenced by pavement characteristics. In the present study, a newly constructed asphalt pavement (Qom-Garmsar freeway) in Iran is examined. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d286bb4ffeab4b7d994111f3a3643b89
Publikováno v:
In Measurement 15 December 2020 166