Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Meaburn, E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wong, C C Y1, Meaburn, E L2, Ronald, A2, Price, T S3, Jeffries, A R1, Schalkwyk, L C1, Plomin, R1, Mill, J4
Publikováno v:
Molecular Psychiatry. Apr2014, Vol. 19 Issue 4, p495-503. 9p.
Autor:
Meaburn, E. L.1 e.meaburn@iop.kcl.ac.uk, Harlaar, N.1, Craig, I. W.1, Schalkwyk, L. C.1, Plomin, R.1
Publikováno v:
Molecular Psychiatry. Jul2008, Vol. 13 Issue 7, p729-740. 12p. 1 Chart, 7 Graphs.
Autor:
Butcher, LM1 l.butcher@iop.kcl.ac.uk, Meaburn, E1, Dale, PS2, Sham, P1, Schalkwyk, LC1, Craig, IW1, Plomin, R1
Publikováno v:
Molecular Psychiatry. Apr2005, Vol. 10 Issue 4, p384-392. 9p.
Autor:
Davis, O, Band, G, Pirinen, M, Haworth, C, Meaburn, E, Kovas, Y, Harlaar, N, Docherty, S, Hanscombe, K, Trzaskowski, M, Curtis, C, Strange, A, Freeman, C, Bellenguez, C, Su, Z, Pearson, R, Vukcevic, D, Langford, C, Deloukas, P, Hunt, S, Gray, E, Dronov, S, Potter, S, Tashakkori-Ghanbaria, A, Edkins, S, Bumpstead, S, Blackwell, J, Bramon, E, Brown, M, Casas, J, Corvin, A, Duncanson, A, Jankowski, J, Markus, H, Mathew, C, Palmer, C, Rautanen, A, Sawcer, S, Trembath, R, Viswanathan, A, Wood, N, Barroso, I, Peltonen, L, Dale, P, Petrill, SA, Schalkwyk, L, Craig, I, Lewis, C, Price, T, Donnelly, P, Plomin, R, Spencer, C, Consortium, The Wellcome Trust Case Control
Publikováno v:
Nature Communications. 5
Dissecting how genetic and environmental influences impact on learning is helpful for maximizing numeracy and literacy. Here we show, using twin and genome-wide analysis, that there is a substantial genetic component to children's ability in reading
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.