Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Md Zain, Ahmad"'
Autor:
Leong, Nathaniel, Yaacob, Mohd Hanif, Md Zain, Ahmad Rifqi, Tengku Abdul Aziz, Tengku Hasnan, Christianus, Annie, Chong, Chou Min, Mahdi, Mohd Adzir
Publikováno v:
In Spectrochimica Acta Part A: Molecular and Biomolecular Spectroscopy 15 April 2024 311
Autor:
Abed Al-Nidawi, Ali Jabbar, Amin Matori, Khamirul, Mohd Zaid, Mohd Hafiz, Ying Chyi, Josephine Liew, Sin Tee, Tan, Sarmani, Abdul Rahman, Ahmad Khushaini, Muhammad Asif, Md Zain, Ahmad Rifqi, Rahi Mutlage, Wurood
Publikováno v:
In Results in Optics February 2024 14
Autor:
Md Zain, Ahmad Rifqi
It has been of major interest in recent research to produce faster optical processing for many telecommunications applications, as well as other applications of high performance optoelectronics. The combination of one-dimensional photonic crystal str
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.513372
Autor:
Ebadi, Mona1,2,3 (AUTHOR), Rifqi Md Zain, Ahmad4 (AUTHOR) catht@zjnu.edu.cn, Tengku Abdul Aziz, Tengku Hasnan4 (AUTHOR), Mohammadi, Hossein5 (AUTHOR), Tee, Clarence Augustine TH1 (AUTHOR) catht@zjnu.edu.cn, Rahimi Yusop, Muhammad2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Polymers (20734360). Feb2023, Vol. 15 Issue 4, p971. 21p.
Publikováno v:
Journal of Turkish Science Education, 17, 1, 94-108
Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Project-Based Learning (PjBL) is increase effectiveness, create meaningful learning and influence student attitudes in future career pursuit. There are several studies in the literature reportin
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/67241
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jamali, Seyedh Mahboobeh and Md Zain, Ahmad Nurulazam and Samsudin, Mohd Ali and Ale Ebrahim, Nader Publication Trends in Physics Education: A Bibliometric study. Journal of Educational Research (Jurnal Penyelidikan Pendidikan), 2015, vol. 35, pp. 19-36. [Journal article (Paginated)]
https://doi.org/10.5281/zenodo.801889
https://doi.org/10.5281/zenodo.801889
A publication trend in Physics Education by employing bibliometric analysis leads the researchers to describe current scientific movement. This paper tries to answer “What do Physics education scientists concentrate in their publications?” by ana
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/31443/
Autor:
Ahmad Khushaini, Muhammad Asif, Azeman, Nur Hidayah, Tg Abdul Aziz, Tg Hasnan, Bakar, Ahmad Ashrif A, De La Rue, Richard M., Md Zain, Ahmad Rifqi, Majlis, Burhanuddin Yeop, TH Tee, Clarence Augustine
Publikováno v:
Physica Scripta; May2023, Vol. 98 Issue 5, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.