Zobrazeno 1 - 10
of 386
pro vyhledávání: '"Mcwilliams, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychology, Health & Medicine. :1-13
Cleft lip and/or palate (CL/P) is one of the most common congenital conditions worldwide. Individuals born with CL/P will embark on a long-term treatment pathway throughout childhood and often into adulthood. As they grow older, young people become m
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jones, C., Eddleston, J., McCairn, A., Dowling, S., McWilliams, D., Coughlan, E., Griffiths, R.D.
Publikováno v:
In Journal of Critical Care October 2015 30(5):901-907
Autor:
Palmer, S., Coad, J., Gamble, J., Jones, C., Lees-Deutsch, L., McWilliams, D., Murphy, E., Kneafsey, R.
Additional file 2: Table Additional file 2. Mean values for theperceived helpfulness of different types of support.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::201ca767146e16189a140c592e0ec138
Autor:
Palmer, S., Coad, J., Gamble, J., Jones, C., Lees-Deutsch, L., McWilliams, D., Murphy, E., Kneafsey, R.
Additional file 1: Table Additional file 1. Information aboutdemographics, professional role, and qualifications.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2730b538658db2ccee1fcdd77512d2ad
Autor:
Palmer, S., Coad, J., Gamble, J., Jones, C., Lees-Deutsch, L., McWilliams, D., Murphy, E., Kneafsey, R.
Additional file 3: Table Additional file 3. Mean values for theperceived interest in learning more about specific topics.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::529395f63963b6699de5bae698bd4274
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.