Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Mcneill, Andrea"'
Autor:
McNeill, Andrea Lynn
Research in the area of multimedia instruction has yielded results that indicate that learning is better when verbal information is presented auditorily instead of visually (i.e. modality effect) and when redundant on-screen text is removed from the
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/28888
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-09072004-181427/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-09072004-181427/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
COVID-19 in New Zealand and the impact of the national response: a descriptive epidemiological study
Autor:
Jefferies, Sarah *, French, Nigel, Gilkison, Charlotte, Graham, Giles, Hope, Virginia, Marshall, Jonathan, McElnay, Caroline, McNeill, Andrea, Muellner, Petra, Paine, Shevaun, Prasad, Namrata, Scott, Julia, Sherwood, Jillian, Yang, Liang, Priest, Patricia
Publikováno v:
In The Lancet Public Health November 2020 5(11):e612-e623
Autor:
White, Rhys T, Jelley, Lauren, Douglas, Jordan, Xiaoyun Ren, Winter, David, Genomics Team, Covid-19 Wgs, Bunce, Michael, Carr, Sam, Mcneill, Andrea, Q Sue Huang, Swadi, Tara, Devine, Tom, Mcelnay, Caroline, Sherwood, Jillian, Shoemack, Phil, Fox-Lewis, Andrew, Williamson, Felicity, Harrower, Jay, Storey, Matt, Jefferies, Sarah, Smit, Erasmus, Hadfield, James, Kenny, Aoife, Sporle, Andrew, G Edwin Reynolds, Mouldey, Kip, Lowe, Lindsay, Sonder, Gerard, Drummond, Alexei J, Welch, David, Holmes, Edward C, French, Nigel, Simpson, Colin R, De Ligt, Joep, Geoghegan, Jemma
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9cfe08538f924765d6353e4c97f6685d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2004, Vol. 18, Issue 7, pp. 396-407.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09513540410563103
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
French, Nigel, Jones, Geoff, Heuer, Cord, Hope, Virginia, Jefferies, Sarah, Muellner, Petra, McNeill, Andrea, Haslett, Stephen, Priest, Patricia
Additional file 1. Additional material. Figure S1. Distribution of the combination of 15 symptoms reported by confirmed, probable and ���not a case��� individuals. Only symptoms reported in >100 people and combinations that occurred in 5
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9882e1e484cb24aac7408ba1b0882204