Zobrazeno 1 - 10
of 149
pro vyhledávání: '"Mclaughlin, Dorry"'
Autor:
McLaughlin, Dorry
Background The literature highlights concerns regarding the quality of palliative care offered to people with learning disabilities (Michael, 2008). It is also recognised that better collaboration between learning disability and specialist palliative
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.558777
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McLaughlin, Dorry, Hasson, Felicity, Reid, Joanne, Brazil, Kevin, Rutherford, Lesley, Stone, Carol, van der Steen, Jenny T, Ballentine, Joanne
Supplemental material, sj-pdf-1-pmj-10.1177_02692163221116763 for Evaluating a partnership model of hospice enabled dementia care: A three-phased monitoring, focus group and interview study by Dorry McLaughlin, Felicity Hasson, Joanne Reid, Kevin Bra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5e84af95bad031657965d8c9542b9fc4
Autor:
McLaughlin, Dorry, Hasson, Felicity, Reid, Joanne, Brazil, Kevin, Rutherford, Lesley, Stone, Carol, van der Steen, Jenny T, Ballentine, Joanne
Supplemental material, sj-pdf-2-pmj-10.1177_02692163221116763 for Evaluating a partnership model of hospice enabled dementia care: A three-phased monitoring, focus group and interview study by Dorry McLaughlin, Felicity Hasson, Joanne Reid, Kevin Bra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::22e6f5d2009af9703ae0f6e2bc5463d5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nurse Education Today 2006 26(6):501-510
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.