Zobrazeno 1 - 10
of 682
pro vyhledávání: '"Mckenzie, T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Planck's Dusty GEMS: Gravitationally lensed high-redshift galaxies discovered with the Planck survey
Autor:
Canameras, R., Nesvadba, N. P. H., Guery, D., McKenzie, T., Koenig, S., Petitpas, G., Dole, H., Frye, B., Flores-Cacho, I., Montier, L., Negrello, M., Beelen, A., Boone, F., Dicken, D., Lagache, G., Floch, E. Le, Altieri, B., Bethermin, M., Chary, R., De Zotti, G., Giard, M., Kneissl, R., Krips, M., Malhotra, S., Martinache, C., Omont, A., Pointecouteau, E., Puget, J. -L., Scott, D., Soucail, G., Valtchanov, I., Welikala, N., Yan, L.
Publikováno v:
A&A 581, A105 (2015)
We present an analysis of 11 bright far-IR/submm sources discovered through a combination of the Planck survey and follow-up Herschel-SPIRE imaging. Each source has a redshift z=2.2-3.6 obtained through a blind redshift search with EMIR at the IRAM 3
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1506.01962
Autor:
Alperin, Brittany R., Smith, Christiana J., Gustafsson, Hanna C., Figuracion, McKenzie T., Karalunas, Sarah L.
Publikováno v:
In Journal of Psychiatric Research September 2019 116:138-146
Autor:
Boyle, Megan A.1 meganboyle@missouristate.edu, Bacon, McKenzie T.1,2, Sharp, Danielle S.1, Mills, Nathan D.3, Janota, Taylor A.1
Publikováno v:
Behavioral Interventions. Nov2021, Vol. 36 Issue 4, p1052-1064. 13p. 2 Graphs.
Autor:
Meade, McKenzie T.1
Publikováno v:
American Journal of Trial Advocacy. Spring2021, Vol. 44 Issue 2, p431-456. 26p.
Autor:
Boyle, Megan A.1 meganboyle@missouristate.edu, Bacon, McKenzie T.1, Carton, Samantha M.2,3, Augustine, John J.1, Janota, Taylor A.1, Curtis, Kaitlin S.1,4, Forck, Kara L.1,5, Gaskill, Lauren A.1,6
Publikováno v:
Behavioral Interventions. Feb2021, Vol. 36 Issue 1, p3-20. 18p. 1 Chart, 1 Graph.
Publikováno v:
Behavioral Interventions. 36:1052-1064
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.