Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Mcgill, Bonnie"'
Autor:
Mackenzie, Caitlin McDonough, Barak, Rebecca S., Bayer, Skylar, Bletz, Molly, Brunson, Mark W., Dudney, Joan, Gaoue, Orou G., Gill, Jacquelyn L., Harris, April, Kuebbing, Sara, McGill, Bonnie M., Nocco, Mallika, Tonietto, Rebecca K., Vahsen, Megan L., Waring, Elizabeth F.
Publikováno v:
Bulletin of the Ecological Society of America, 2020 Apr 01. 101(2), 1-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26912723
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tomlinson, Nicola, McGill, Bonnie
This resource is a contribution to the University of Manchester Library's annual "Together" Conference on 15 June 2023. In this session we will introduce the concept of embodied learning and the psychologisation of digital learning. This debate will
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::57618abf5cbdb3d275a2d3f1c8ad1f02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nocco, Mallika A., McGill, Bonnie M., MacKenzie, Caitlin McDonough, Tonietto, Rebecca K., Dudney, Joan, Bletz, Molly C., Young, Talia, Kuebbing, Sara E.
Publikováno v:
In Biological Conservation March 2021 255
Autor:
Barnd, Natchee, McGill, Bonnie, Wu, Grace, Borrelle, Stephanie, Ingeman, Kurt, Koch, Jonathan
Conservation science aims to improve human wellbeing through environmental management, but the discipline must reckon with the living legacies of its history including racism and colonialism. US national parks are symbolic of conservation and ripe fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6e129593a6e86bc1907decba7a69457c
https://doi.org/10.31235/osf.io/fdcmz
https://doi.org/10.31235/osf.io/fdcmz
Autor:
McGill, Bonnie M., Foster, Madison J., Pruitt, Abagael N., Thomas, Samantha Gabrielle, Arsenault, Emily R., Hanschu, Janaye, Wahwahsuck, Kynser, Cortez, Evan, Zarek, Kaci, Loecke, Terrance D., Burgin, Amy J.
Ecology is working to face its colonial roots and institutional inequities. As we build more diverse, equitable, and inclusive (DEI) institutions we must work to support new ecologists by empowering them with the knowledge and tools to succeed. Under
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=sharePrprorg::8ba578ae39988c0610dc6ed60871dcc1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.