Zobrazeno 1 - 10
of 634
pro vyhledávání: '"Mcconville, C."'
Autor:
Simpson, E.E.A., Maylor, E.A., McConville, C., Stewart-Knox, Barbara, Meunier, N., Andriollo-Sanchez, M., Polito, A., Intorre, F., McCormack, J.M., Coudray, C.
Yes
Background: The study aim was to determine if state and trait intra-individual measures of everyday affect predict cognitive functioning in healthy older community dwelling European adults (n = 387), aged 55-87 years. Methods: Participants w
Background: The study aim was to determine if state and trait intra-individual measures of everyday affect predict cognitive functioning in healthy older community dwelling European adults (n = 387), aged 55-87 years. Methods: Participants w
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/12000
Autor:
Stewart-Knox, Barbara, Rae, G., Simpson, E.E.A., McConville, C., O'Connor, J.M., Polito, A., Andriollo-Sanchez, M., Coudray, C., Strain, J.J.
OBJECTIVE: Older people are vulnerable to zinc deficiency, which may impact upon their mood. This randomised, placebo-controlled, double-blind intervention study aimed to investigate the effect of oral zinc gluconate supplementation (15 mg/d; 30 mg/d
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/6207
Autor:
Borgatti, F., Berger, J. A., Céolin, D., Zhou, J. S., Kas, J. J., Guzzo, M., McConville, C. F., Offi, F., Panaccione, G., Regoutz, A., Payne, D. J., Rueff, J. -P., Bierwagen, O., White, M. E., Speck, J. S., Gatti, M., Egdell, R. G.
Publikováno v:
Phys. Rev. B 97, 155102 (2018)
The longstanding problem of interpretation of satellite structures in core level photoemission spectra of metallic systems with a low density of conduction electrons is addressed using the specific example of Sb-doped SnO$_2$. Comparison of {\it ab i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1710.08829
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.