Zobrazeno 1 - 10
of 270
pro vyhledávání: '"Mccarron, J"'
Autor:
McCarron, J. P.
The nature of this study was to gain an insight into the lives of pupils participating in integrated education in Northern Ireland. The research enquiry used an interpretive approach incorporating a Grounded Theory Strategy. This study has sought to
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.629287
Publikováno v:
Management Science, 1974 Jun 01. 20(10), 1345-1349.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2629924
Autor:
Adinolfi, M., Aglieri Rinella, G., Albrecht, E., Ameri, M., Arnaboldi, C., Bellunato, T., Bibby, J., Blake, T., Cuneo, S., Dickens, J., Easo, S., Egede, U., Fontanelli, F., Gibson, V., Gys, T., Hallam, R., Harnew, N., Howard, A., Kanaya, N., Katvars, S., Matteuzzi, C., McCarron, J., Mini, G., Muheim, F., Panzeri, E., Patel, M., Pessina, G., Piedigrossi, D., Plackett, R., Sannino, M., Storey, J., Sullivan, P., Topp-Jorgensen, S., Van Lysebetten, A., Vidal-Sitjes, G., Websdale, D., Wotton, S., Wyllie, K.
Publikováno v:
In Nuclear Inst. and Methods in Physics Research, A 2007 574(1):39-49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This research explores gender and gender stereotypes in a local newspaper, focusing on issues such as whose voice is accessed as a news source, as well as whether female and male journalists dominate soft news or hard news articles. Using the local n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::2364c3a26d3605ef8720ee7e605f9036
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.