Zobrazeno 1 - 10
of 2 085
pro vyhledávání: '"McQueen, J. M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Additional file 4. Example of the Icelandic word familiarization and grammar training tasks.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4bda1eae56daab3ba8b524c285fbcd0e
Additional file 1. Overview of adaptive set-up of the artificial language learning task.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::56a350551a6a39889dc7dc090b39c14c
Additional file 2. List of Icelandic nouns.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c904a34f8a5ad53cd804b0fa11460455
Additional file 3. Icelandic grammar rules.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b6a2302c4d13040b02b4685036ffaf10
Autor:
Blum F; Department of Linguistic and Cultural Evolution, Max-Planck Institute for Evolutionary Anthropology, Leipzig, Germany. frederic_blum@eva.mpg.de.; Chair for Multilingual Computational Linguistics, University of Passau, Passau, Germany. frederic_blum@eva.mpg.de., Paschen L; Leibniz-Zentrum Allgemeine Sprachwissenschaft, Berlin, Germany., Forkel R; Department of Linguistic and Cultural Evolution, Max-Planck Institute for Evolutionary Anthropology, Leipzig, Germany., Fuchs S; Leibniz-Zentrum Allgemeine Sprachwissenschaft, Berlin, Germany., Seifart F; Structure et Dynamique des Langues, CNRS, INALCO, IRD, Villejuif, France.; Institut für Deutsche Sprache und Linguistik, Humboldt-Universität zu Berlin, Berlin, Germany.
Publikováno v:
Nature human behaviour [Nat Hum Behav] 2024 Sep 24. Date of Electronic Publication: 2024 Sep 24.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Proceedings of the 15th Annual Conference of the International Speech Communication Association (INTERSPEECH 2014)
Proceedings of the 15th Annual Conference of the International Speech Communication Association (INTERSPEECH 2014)
Reading is an audiovisual process that requires the learning of systematic links between graphemes and phonemes. It is thus possible that reading impairments reflect an audiovisual processing deficit. In this study, we compared audiovisual processing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7c1abb30a64dc59e9ffa0e46d14ba466
Autor:
Bakker-Marshall, Iske1, Takashima, Atsuko1,2, Schoffelen, Jan-Mathijs1, van Hell, Janet G.3, Janzen, Gabriele1, McQueen, James M.1,2
Publikováno v:
Journal of Cognitive Neuroscience. 2018, Vol. 30 Issue 5, p621-633. 13p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 2 Charts, 5 Graphs.
Autor:
Phillips, Matthew C.1 matthew.c.phillips123@gmail.com, Myers, Emily B.1,2
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Aug2024, Vol. 67 Issue 8, p2533-2547. 15p.