Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"McPartlan P"'
Publikováno v:
ACS Central Science, Vol 9, Iss 8, Pp 1611-1622 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac7d9d7ee83c436d9bcd1873a4f47d93
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 12, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Abstract Universities are increasingly using learning communities (LCs) to promote the academic and social integration of entering students, especially within STEM majors. Examining the causal effect of LCs on student networks is necessary to underst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61181e6cf76842b7afaab6f4ca5f6bff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 11 (2022)
The importance of online learning in higher education settings is growing, not only in wake of the Covid-19 pandemic. Therefore, metrics to evaluate and increase the quality of online instruction are crucial for improving student learning. Whereas in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29e4c9d460354ca3aabb21828b2b3af4
Publikováno v:
Frontiers in Human Dynamics, Vol 3 (2021)
Research on adolescent texting has largely focused on whether the frequency of texting is associated with well-being. Whether the motives for texting is associated with well-being is not well known. We surveyed 130 young adolescents (Mage = 12.41 yea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/853f30c99f474f0bac72d5cad1b6cf2f
Publikováno v:
AERA Open, Vol 6 (2020)
In this case study, we investigated the effectiveness of growth mindset and social belonging interventions in a college setting with large numbers of traditionally underrepresented groups (n = 1,091). In doing so, we highlight the characteristics of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcf4518fc56d4ec88017dccc96a7887f
Autor:
Muchaala Yeboah, Charys Papagregoriou, Des C. Jones, H.T. Claude Chan, Guangan Hu, Justine S. McPartlan, Torbjörn Schiött, Ulrika Mattson, C. Ian Mockridge, Ulla-Carin Tornberg, Björn Hambe, Anne Ljungars, Mikael Mattsson, Ivo Tews, Martin J. Glennie, Stephen M. Thirdborough, John Trowsdale, Björn Frendeus, Jianzhu Chen, Mark S. Cragg, Ali Roghanian
Publikováno v:
JCI Insight, Vol 5, Iss 18 (2020)
Despite advances in identifying the key immunoregulatory roles of many of the human leukocyte immunoglobulin-like receptor (LILR) family members, the function of the inhibitory molecule LILRB3 (ILT5, CD85a, LIR3) remains unclear. Studies indicate a p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90cb438ae1ab42bbb9e4805195e6e841
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 14, Iss 3, p e0213827 (2019)
During the past few decades, there has been a nationwide push to improve performance and persistence outcomes for STEM undergraduates. As part of this effort, recent research has emphasized the need for focus on not only improving the delivery of cou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c08c277f84064bbc94d8bb890d9f452e