Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"McNeil, Sara G."'
Autor:
Dickinson, Karen J., Zajac, Stephanie, McNeil, Sara G., Benavides, Benjamin, Bass, Barbara L.
Publikováno v:
In Surgery November 2020 168(5):888-897
Autor:
Ahlf, Michael1, McNeil, Sara G.1
Publikováno v:
Distance Education. Feb2023, Vol. 44 Issue 1, p137-161. 25p.
Publikováno v:
In Computers & Education April 2016 95:36-44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers and Geosciences 2000 26(6):699-708
Autor:
Robin, Bernard R., McNeil, Sara G.
Publikováno v:
Digital Education Review, Iss 22, Pp 37-51 (2012)
Digital Education Review; Number 22 December 2012-Monographic: Digital Storytelling; 37-51
Digital Education Review; Number 22 December 2012; 37-51
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Digital Education Review; 2012: Núm.: 22; p. 37-51
Digital Education Review; Number 22 December 2012-Monographic: Digital Storytelling; 37-51
Digital Education Review; Number 22 December 2012; 37-51
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Digital Education Review; 2012: Núm.: 22; p. 37-51
In this paper, the authors present some of the most important lessons they have learned from teaching courses, conducting workshops, writing articles, and supervising graduate student research on the educational uses of digital storytelling. The guid
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McNeil, Sara G., Chernish, William N.
Publikováno v:
Journal of Teaching in Travel & Tourism; 2001, Vol. 1 Issue 2/3, p107, 15p
Despite providing advanced coursework online to learners around the world, massive open online courses (MOOCs) have had notoriously low completion rates. Self-regulated learning (SRL) frames strategies that students can use to enhance motivation and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1159::a43d0a1e767b0239fcb79f666813c136
https://doi.org/10.19173/irrodl.v20i4.4270
https://doi.org/10.19173/irrodl.v20i4.4270