Zobrazeno 1 - 10
of 417
pro vyhledávání: '"McNaughton, Bruce L"'
Autor:
Saxena, Rajat, McNaughton, Bruce L.
Continual learning (CL) refers to an agent's capability to learn from a continuous stream of data and transfer knowledge without forgetting old information. One crucial aspect of CL is forward transfer, i.e., improved and faster learning on a new tas
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.07295
Autor:
Ivan, Victorita E., Tomàs-Cuesta, David P., Esteves, Ingrid M., Curic, Davor, Mohajerani, Majid, McNaughton, Bruce L., Davidsen, Joern, Gruber, Aaron J.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry Global Open Science January 2024 4(1):275-283
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nazari, Mojtaba, Karimi Abadchi, Javad, Naghizadeh, Milad, Bermudez-Contreras, Edgar J., McNaughton, Bruce L., Tatsuno, Masami, Mohajerani, Majid H.
Publikováno v:
In Cell Reports 30 May 2023 42(5)
Publikováno v:
In iScience 17 February 2023 26(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Hippocampal coupling with cortical and subcortical structures in the context of memory consolidation
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory April 2019 160:21-31
Autor:
Mehla, Jogender, Lacoursiere, Sean G., Lapointe, Valerie, McNaughton, Bruce L., Sutherland, Robert J., McDonald, Robert J., Mohajerani, Majid H.
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging March 2019 75:25-37
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.