Zobrazeno 1 - 10
of 440
pro vyhledávání: '"McNamara, Karen"'
Publikováno v:
AQ: Australian Quarterly, 2024 Oct 01. 95(4), 3-12.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27329394
Publikováno v:
In Geoforum October 2024 155
Autor:
McNamara, Karen
The purpose of the present study was to explore the broad query of prospective teachers' understandings about special education. The study, which employed qualitative methods, involved two undergraduate prospective teachers as participants. Both part
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/279976
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Annals of Tourism Research Empirical Insights November 2022 3(2)
Autor:
van Schie, Douwe1 (AUTHOR) douwe.van.schie@icccad.org, McNamara, Karen E.2 (AUTHOR), Yee, Merewalesi2 (AUTHOR), Mirza, Afsara Binte1 (AUTHOR), Westoby, Ross3 (AUTHOR), Nand, Moleen Monita2 (AUTHOR), Ranon, Rawnak Jahan Khan1 (AUTHOR), Clissold, Rachel2,4 (AUTHOR), Anderson, Simon5 (AUTHOR), Huq, Saleemul1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Climate & Development. Oct2024, Vol. 16 Issue 8, p722-729. 8p.
Publikováno v:
Weather, Climate, and Society, 2021 Jan 01. 13(1), 11-22.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27089872
Autor:
Clissold, Rachel, McNamara, Karen Elizabeth, Westoby, Ross, Daniel, Ladonna, Raynes, Elizabeth, Licht Obed, Viviane
Publikováno v:
Disaster Prevention and Management: An International Journal, 2021, Vol. 30, Issue 4/5, pp. 432-446.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/DPM-02-2021-0027
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.