Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"McNair, Lynn"'
Autor:
McNair, Lynn Jacqueline
Despite the breadth of research on the educational transition of young children, there has been little evidence, in Scotland, of this knowledge impacting on every day practice. The overall contention that emerges from the literature is that some chil
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.721193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Impact of the Covid‐19 Global Health Pandemic in Early Childhood Education Within Four Countries
Autor:
McNair, Lynn, Ravenscroft, John, Rizzini, Irene, Tisdall, Kay, Biersteker, Linda, Shabalala, Fortunate, Thwala, S’lungile K., Dlamini, Clement N., Bush, Malcolm, Gwele, Malibongwe, Berry, Lizette
Publikováno v:
Social Inclusion, 10, 2, 160-171, Educational Inclusion of Vulnerable Children and Young People After Covid-19
The recent Covid‐19 global health pandemic has negatively affected the political and economic development of communities around the world. This article shares the lessons from our multi‐country project Safe, Inclusive Participative Pedagogy: Impr
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79979
Autor:
McNair, Lynn. J.1 (AUTHOR) lynn.mcnair@ed.ac.uk
Publikováno v:
Children's Geographies. Oct2022, Vol. 20 Issue 5, p661-673. 13p.
Publikováno v:
European Early Childhood Education Research Journal; Apr2024, Vol. 32 Issue 2, p220-235, 16p
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Research; Mar2024, Vol. 22 Issue 1, p122-135, 14p
Autor:
Gath, Megan E, Herold, Laura, Hunkin, Elise, McNair, Lynn J, Redder, Bridgette, Rutanen, Niina, White, E Jayne
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Research; Mar2024, Vol. 22 Issue 1, p88-105, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760); Jan2024, Vol. 13 Issue 1, p9, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.